Hogyan optimalizáld hatékonyan Google Shopping, Árukereső és Favi termékfeeded
A termékfeed létrehozása során felmerülő hibák jelentős bevétel kieséshez járulhatnak hozzá. A webinarunkon megtudhatja, hogyan kell megfelelően elkészíteni és optimalizálni a termékfeedjét a Google Shopping, az Árukereső és Favi oldalon való hirdetéshez.
Mit tanulhat a webináriumon:
- Hogyan hozhat létre és optimalizálhat termékfeedet árösszehasonlító oldalakon való hirdetéshez
- Hogyan lehet gyorsan megoldani a leggyakoribb hibákat a Google Shopping, Árukereső és FAVI termékfeedben
- Hogyan ellenőrizheti — a Mergado Audit eszközzel — , hogy termékfeedje megfelelő minőségű
- Hogyan lehet ellenőrizni a termékképek minőségét
- Egyszerű és gyors kategóriapárosítás
- Hogyan lehet gyorsan frissíteni termékfeedjét: az új szezonok, promóciókhoz, fekete péntek és karácsonyi kampányokhoz
Webinárium ára
- A webinárium ingyenes
Miért lehet érdekes Önnek?
Termékfeeddel foglalkozó webáruház tulajdonosként, szabadúszóként vagy marketing specialistaként a hirdetési csatornák hatékony optimalizálása rendkívül fontos. Hiszen a Google Shopping a leghatékonyabb értékesítési csatorna, az Árukeresőn akár 14 millió potenciális vásárlót érhet el, a FAVI‑n pedig 1,2 millió lakberendezés iránt potenciális érdeklődővel számolhat.
Előadó
Fišer Ádám
Ádám a termék feed optimalizálás szakértője. A MERGADO Editorban szerzett tapasztalatának köszönhetően könnyen eligazíthatja a termék feed előkészítésében és optimalizálásban a Google Shopping és árösszehasonlító oldalakon történő hatékony hirdetéshez.