Blog

7 gyakori hiányosság a Google Shopping feedben és azok kezelése a Mergadóval

A Google Shopping az egyik leggyakrabban használt termék feed formátum a Mergadóban. A csehországi Proficio marketing ügynökség együttműködésével összeállítottuk a 7 leggyakoribb hibát, amellyel a Google Merchant diagnosztikai központjában találkozhatunk. Bemutatjuk azt is, hogy hogyan kezelhetjük ezeket a hibákat pillanatok belül a Mergadóval.

23.07.2021
Szabaduljon meg az ismétlődő export beállításoktól a Master feed segítségével

Ha már egynél több exporttal rendelkezik a Mergadóban előfordulhat, hogy külön-külön minden exportnál ugyanazon beállításokat végzi el ismételten. Az ilyen esetekben érdemes kihasználni a Master feed adta lehetőséget, amelynek köszönhetően a beállítások jelentős részét tömegesen végezheti el. Nézzük, hogyan állíthatjuk be.

24.06.2021
Szabaduljon meg a termékképek hiányosságaitól a Feed Image Editor segítségével

Tudta, hogy a nem megfelelő minőségű termékképek akadályozzák a hirdetés megfelelő működését? Több hibára is figyelni kell és ezek manuális ellenőrzése sok időt vehet igénybe. Ebben lehet segítségére a Feed Image Editor alkalmazás Diagnosztika oldala, amely gyors és átlátható áttekintést nyújt a képek hiányosságairól.

17.06.2021
Ellenőrizze le a képes hirdetéseit a termékkép audit segítségével

A termékhez tartozó képek beállítása során sok olyan hiba fordulhat elő, amelyek miatt a hirdetési csatornák megtagadhatják a termékek hirdetését. Ha a webáruháza több száz termékkel rendelkezik, akkor gyakorlatilag lehetetlen manuálisan ellenőrizni a képeket. Ebben segíthet a Feed Image Editor ingyenes szolgáltatása a termékkép audit.

07.06.2021
Készítsen a kosár nélküli weboldalához Google Ads dinamikus remarketing-et a Mergado Pack és a Google Web Designer segítségével.

A webáruházakon kívüli szektorok esetében a dinamikus remarketing beállítása technikai módosításokat igényel a weboldalon, továbbá saját feed és egy dinamikus banner létrehozását, amely az elkészített feedből származó információkat jeleníti meg. Az egész folyamatról Hana Kobzová PPC-specialista cikkében olvashatunk részletesebben.

06.05.2021
Állítsa be a helyes kategóriákat a Mergado segítségével

Az árösszehasonlító oldalakra szánt termékek kezelése során gyakran előfordul, hogy módosítani kell a kategóriákat az adott oldal kategória struktúrája alapján. A Mergado felhasználói egy ügyes szabály segítségével jelentősen meggyorsíthatják a megfelelő kategóriák kiválasztását. Lássuk, hogyan dolgozhat hatékonyan a Mergadóval.

27.04.2021
Célozzon a megfelelő vásárlókra a Biano Pixel segítségével

Tegye hatékonyabbá Biano hirdetéseit a Biano Pixel használatával. A pixel lehetővé teszi a webáruházak számára, hogy személyre szabják a termékeik megjelenítését a Biano-n. Készítettünk egy rövid áttekintést, hogy hogyan implementálható a webáruházba.

07.04.2021
A cseh e-kereskedelmi piac nagy áttekintése 2021-ben

Csehország online kereskedelmi piaca a közelmúltban jelentős növekedésen esett át. A COVID-19-es járvány 2020-ban részben lelassította, de ennek ellenére a cseh piac továbbra is egyre több helyi és külföldi webáruházat vonz magához.

29.03.2021
Bővítse vásárlói körét az Olcsóbbat.hu-val

Több hirdetési lehetőséget keres, ahol új vásárlói kört szólíthat meg? Eddigi cikkeinkben bemutattuk már az Árukeresőt és az Árgépet. Ebben a cikkben pedig egy szintén népszerű alternatívát térképeztünk fel, az Olcsóbbat.hu-t. Lássuk, hogyan és miért érdemes itt hirdetni.
 

02.03.2021
Szerezzen előnyt a német e-kereskedelmi piacon a fenntarthatóságnak köszönhetően

A fenntarthatóság egy olyan téma, amely évről évre egyre fontosabb tárgykör a német vásárlók körében és jelenleg Németországban a harmadik legfontosabb kritérium a termékek kiválasztása során. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan teheti vállalkozását Németországban fenntarthatóbbá, amely több vásárlót hoz webáruházába.
 

25.02.2021