Blog

Ismerje meg az adatok újragenerálásának lehetőségeit a Mergadóban

A Mergado használatával elért időmegtakarítás része, hogy gyorsan áttekintheti az elvégzett módosításokat. A Mergadóban elvégzett módosítások az adatok újragenerálása után jelennek meg a kimeneti feedben. Az adatok újragenerálásának több módja is van. Nézzük melyik módszert mikor érdemes használni.

06.10.2021
Bízza a feed fordítást az automatizált Translating Parrot alkalmazásra

Szeretné webáruháza termékeit külföldön is hirdetni? Bemutatjuk a Mergado új alkalmazását a Translating Parrot-ot. Az alkalmazás fő területe az XML és CSV feedek automatikus fordítása, amelyre szüksége lesz a helyi hirdetési platformokon. Nézzük, hogyan is működik az alkalmazás.

22.09.2021
Megérkezett a Mergado Pack új verziója. Ismerje meg mit kínál a WooCommerce webáruházak számára

A Mergado Pack bővítmény a legutóbbi módosítás után további fejlesztésekkel lett gazdagabb. A beállítások és a feed listák áttekinthetőbbé váltak és újdonságnak számít az automatikus rendszer is, amely javaslatot tesz az egy feed generálása alatt létrehozandó termékek számára. Nézzük, hogyan néz ki a Mergado Pack harmadik változata.

20.09.2021
A 7 leggyakoribb hiba a FAVI feedben és ezek elkerülése

Mint minden más árösszehasonlító oldalnak, a FAVI-nak is megvannak a saját kritériumai, amelyeket szükséges betartania, ha hirdetni szeretne az oldalukon. Ezért a FAVI együttműködésével összeállítottunk ezt a cikket, amelyben a Mergado segít megoldani a 7 leggyakoribb problémát ami a FAVI-n való hirdetés során felmerülhet.

25.08.2021
Az új Oneliner felgyorsítja a szűrők létrehozását a Mergadóban

Gyorsabbá és kényelmesebbé tenni a felhasználó számára a Mergadóban történő feladatvégzést. Ez a célunk az új funkciók kifejlesztésekor, amelyek közül, ma a Oneliner-t mutatjuk be. Ahogy a neve is mutatja, ez egy egysoros keresőfelület, ahol a kívánt elem tartalmát különböző keresési feltételek megadásával könnyedén megtalálhatja a feedben. Nézzük meg közelebbről, hogy hogyan is működik.

25.08.2021
7 gyakori hiányosság a Google Shopping feedben és azok kezelése a Mergadóval

A Google Shopping az egyik leggyakrabban használt termék feed formátum a Mergadóban. A csehországi Proficio marketing ügynökség együttműködésével összeállítottuk a 7 leggyakoribb hibát, amellyel a Google Merchant diagnosztikai központjában találkozhatunk. Bemutatjuk azt is, hogy hogyan kezelhetjük ezeket a hibákat pillanatok belül a Mergadóval.

23.07.2021
Szabaduljon meg az ismétlődő export beállításoktól a Master feed segítségével

Ha már egynél több exporttal rendelkezik a Mergadóban előfordulhat, hogy külön-külön minden exportnál ugyanazon beállításokat végzi el ismételten. Az ilyen esetekben érdemes kihasználni a Master feed adta lehetőséget, amelynek köszönhetően a beállítások jelentős részét tömegesen végezheti el. Nézzük, hogyan állíthatjuk be.

24.06.2021
Szabaduljon meg a termékképek hiányosságaitól a Feed Image Editor segítségével

Tudta, hogy a nem megfelelő minőségű termékképek akadályozzák a hirdetés megfelelő működését? Több hibára is figyelni kell és ezek manuális ellenőrzése sok időt vehet igénybe. Ebben lehet segítségére a Feed Image Editor alkalmazás Diagnosztika oldala, amely gyors és átlátható áttekintést nyújt a képek hiányosságairól.

17.06.2021
Ellenőrizze le a képes hirdetéseit a termékkép audit segítségével

A termékhez tartozó képek beállítása során sok olyan hiba fordulhat elő, amelyek miatt a hirdetési csatornák megtagadhatják a termékek hirdetését. Ha a webáruháza több száz termékkel rendelkezik, akkor gyakorlatilag lehetetlen manuálisan ellenőrizni a képeket. Ebben segíthet a Feed Image Editor ingyenes szolgáltatása a termékkép audit.

07.06.2021
Készítsen a kosár nélküli weboldalához Google Ads dinamikus remarketing-et a Mergado Pack és a Google Web Designer segítségével.

A webáruházakon kívüli szektorok esetében a dinamikus remarketing beállítása technikai módosításokat igényel a weboldalon, továbbá saját feed és egy dinamikus banner létrehozását, amely az elkészített feedből származó információkat jeleníti meg. Az egész folyamatról Hana Kobzová PPC-specialista cikkében olvashatunk részletesebben.

06.05.2021