Hol érdemes még hirdetni a magyar piacon? Próbálja ki az ÁrGép.hu‑t

A cikk megjelenése 11. 02. 2021
| 3 perc olvasás

Előző cikkünkben Magyarország piacvezető árősszehasonlító oldalával foglalkoztunk, az Árukeresővel. Így most itt az idő bemutatni azt, hogy hol érdemes még kivetni hálóinkat, amivel új vásárlói kört szólíthatunk meg. Az ÁrGép Magyarország második legismertebb árösszehasonlító oldala. Cikkünkben az Árgéppel kapcsolatos tudnivalókkal foglalkozunk.

Használja ki az Árgép adta lehetőségeket

Az Árgép 2005 óta van jelen a magyar piacon. A vállalat a német guenstiger.de árösszehasonlító oldal magyar változata.

Az Árgépen közel 2000 webáruház több mint 13 millió terméke található meg. A Similar Web szerinti havi látogatottsága közel 3,5 millió felhasználó. A Social Bakers felmérései szerint a Facebook oldaluk egyre nagyobb népszerűségnek örvend.

Nagy előny lehet a külföldről érkező webáruházak számára, hogy magyarországi székhely nélkül is hirdethetnek az oldalon. Viszont számolni kell azzal, hogy az oldalon megjelenő termékek árának tartalmaznia kell a magyarországi áfát — 27%, a feedben és webáruházban egyaránt. 

Fontos tudnivalók az árgépről a webáruházak számára

Alapinformációk:

  • Ingyenes és kötelezettség mentes regisztráció
  • Nincs minimális szerződési időtartam
  • Nincs minimális forgalom
  • Elérhetőség elsősorban e‑mailben az info@argep.hu címen, a weboldalon szereplő német telefonszám a magyar nyelvű kollégák közvetlen elérhetősége: +49 40 319796 – 50.
  • A feed (adatállomány), amelyet az árgépre küld, XML vagy CSV formátumban kell lennie. Ahhoz, hogy termékei megjelenjenek az Árgép oldalán, minimum 20 termékkel kell rendelkeznie. Az Árgép specifikációját itt tekintheti meg.
  • A feedben a következő 3 elemnek szerepelnie kell:
    • terméknév
    • bruttó ár
    • termék link (közvetlen link a termékre)
  • Az erősen javasolt elemek közé a következők tartoznak: 
    • rendelésszám
    • termékleírás (250 karakter)
    • termék kép link
    • szállítási idő
    • szállítási költség
  • Az oldalon hirdetők a megszokott webáruházba történő átkattintásért fizetnek. Az árjegyzéket itt tekintheti meg. A díjakon felül nem kerül felszámításra egyéb költség. Azon kategóriák, amelyek nem szerepelnek a táblázatban, egységes átkattintási árral rendelkeznek, ami 20 Ft.
  • Az Árgép a Google Premium CCS partnere. Ennek köszönhetően hirdetései költséghatékonyan megjelennek a Google Shopping felületén, így generálva nagyobb forgalmat ügyfeleiknek.

Hogy működik az Árgép?

  • Az Árgép naponta több alkalommal és folyamatosan tölti le a feedet 
  • A termékeket az Árgép maga párosítja a kategóriákhoz.
  • Ezek saját szabályok szerint kerülnek rendezésre.
  • Kezdőoldalon a következők találhatóak: 
    • Népszerű termékek
    • Népszerű kategóriák
    • Legfrisebbb termék értékelések
    • Legfrisebb boltértékelések
    •     Boltajánló 
  •            A termékoldalon az alapértelmezett ajánlat szűrő a legalacsonyabb árra van beállítva (szállítás nélkül). Szűrhet azonban a legmagasabb ár szerint is. A + Szállítási díj gombra kattintva hozzáadja a megadott szállítási árat az ajánlathoz, és ennek megfelelően szűri az ajánlatokat. 
  •      A termékkártya lehetőséget kínál az ár figyelésére — ha a termék ára a beállított szint alá csökken, az Árgép e‑mail értesítést küld. 
  • A termékkártya továbbá tartalmazza az elmúlt fél év fejleményeinek árdiagramját is.

A Mergadó segítségével több magyar csatornára hozhat létre hirdetést

Fontolgatja, hogy több csatornán is hirdetne? A Mergado segítségével a jelenleg használt formátuma könnyedén kezelhető és alakítható a kívánt formátumra. A Mergadóban egyedül tudja kezelni a webáruház hirdetéseit – ez felgyorsíthatja a napi marketinges feladatokat és megspórolhatja a programozóba befektetett összeget.

Próbálja ki az Árgépen való hirdetést. Készítse elő hirdetését az Árgép követelményei szerint, és legyen eredményes ezen az árösszehasonlító oldalon is.

Szerző / Fišer Ádám / 11. 02. 2021

Ádám gondoskodik a Mergado magyar nyelvű tartalmáról. Blog cikkeket ír, fordít és kommunikál az ügyfelekkel valamint az ügynökségekkel. Szabadidejét sportolással, könyvolvasással tölti. Szeret főzni, társasozni és új dolgokat kipróbálni.

Új megjegyzés hozzáadása

A mező tartalma nem nyilvános.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.