Ádám gondoskodik a Mergado magyar nyelvű tartalmáról. Blog cikkeket ír, fordít és kommunikál az ügyfelekkel valamint az ügynökségekkel. Szabadidejét sportolással, könyvolvasással tölti. Szeret főzni, társasozni és új dolgokat kipróbálni.
A marketingügynökségeknek gyakran több tucat ügyfelük van, és több ezer termék kampányait kezelik. Mindezt manuálisan beállítani?Utópia. Ezért használja több mint 150 cseh ügynökség a Mergadót, amellyel tömegesen és automatizáltan tudják kezelni a hirdetéseket, idő- és pénzveszteség nélkül. Nézzük meg a leggyakoribb okokat, amiért az ügynökségeknek megéri rendszeresen használni a feedszerkesztőnket.
Ha webáruházával ruházatotvagy divatkiegészítőket árul, akkor a GLAMI divatkatalógus lehet az egyik legfontosabb csatorna, ahol láthatóvá teheti termékeit. Annak érdekében, hogy minőségi feedet biztosítson az oldalnak, meg kell szabadulnia minden hibától.
A FAVI árösszehasonlító oldalon keresztül árul bútorokat? A MERGADO segítségével számos, eddig manuálisan végzett feladatot felgyorsíthat. Ma megmutatunk 2 praktikus módszert a feeddel való munkát illetően — hogyan lehet a méreteket magasság, szélesség és mélység szerint elkülöníteni, és hogyan lehet őket a leírásból a paraméterekbe átvinni.
Milyen erős pillanatokat hozott a 2022 a MERGADÓBA? Új workshopokat indítottunk, megszerveztünk három saját rendezvényt, és rengeteget dolgoztunk a MERGADO 2‑n. Továbbá a content, support és development csapatainknak is van mivel büszkélkedniük. Az alábbiakban összegeztük a csapataink és cégünk eredményeit.
Az automatizáció egyre fontosabb szerepet tölt be a mai e‑kereskedelemben, tehát aki nem automatizál, az olyan, mintha nem is létezne. Különösen a Google Ads esetében, ahol maga a platform is az automatizálás felé terel minket az intelligens licitálási kampányok révén. A legtöbb oktatóanyag és útmutató főleg az e‑kereskedők számára készült, viszont a B2B marketingben is optimalizálhatjuk a kampányokat automatizált folyamatok segítségével.
Az omnichannel marketing egy olyan kifejezés, amelyet manapság gyakran használnak az internetes értékesítéssel kapcsolatban. Már a neve is azt sugallja, hogy ez a többcsatornás stratégia a külföldi piacra való terjeszkedés során sok energiát és feladatot fog igényelni. Ebben lehet nagy segítség a MERGADO.
Az ImperialMedia reklám- és digitális ügynökségnél több éve foglalkozunk webáruházak létrehozásával és az azt követő marketinggel. A promóció egyik leghatékonyabb módja a termékek hirdetése a Google Shoppingban. Ahhoz azonban, hogy megfelelő hirdetést hozzunk létre ezen a csatornán, egy megfelelően strukturált XML feedet kell létrehoznunk, amely a lehető legrészletesebb termékinformációkat tartalmazza.
A mai teljes automatizáció korában a Google Shopping kampányok optimalizálásának lehetőségei meglehetősen korlátozottak. Nem dolgozhat az irreleváns keresési lekérdezések kizárásával, és nem használhat licitbeállításokat. Hogyan kezeljük ezt? A válasz: összpontosítson a maximális termékadat minőségre. Olvassa el az [Advisio] ügynökség esettanulmányát.
Shopteten futó webáruháza több domainnelis rendelkezik? Ha igen, fontos, hogy a termékadatok minden webáruházban naprakészek legyenek. Ha akár egy kisebb módosítást csinál az egyik webáruház termékben, akkor fontos, hogy ez a változás a többi webáruházban is a lehető leghamarabb frissítésre kerüljön.
A szlovák PTA Group öt gyakorlati módszeren keresztül mutatják be, hogy hogyan dolgoznak ügynökségként a Mergadóval. Mérlegeli a lehetőségeket, és azon gondolkodik, hogyan könnyíthetné meg az analitikát, a biddinget, az árképzést és más rendszeres marketingtevékenységet? Olvassa el, hogyan egyszerűsíti a PTA Group munkáját a Mergado.