6 gyakori hiba a GLAMI feedekben és azok javítása
A ruházati és divatkiegészítő szektorban hirdető webáruházak számára a GLAMI lehet az egyik fő csatorna ahol népszerűsíthetik a termékeiket. Ahogy más oldalak esetében, úgy a GLAMI esetében is fontos, hogy az oldalra küldött adatoknak meg kell felelniük az oldal követelményeinek. A hirdetők esetében felmerülő hibák gyakran azonosak, ezért létrehoztunk egy cikket a GLAMI közreműködésével, amely megoldást kínál a leggyakrabban előforduló feed hibákra.
Találja meg feedje gyenge pontjait és hiányosságait a MERGADO Audit segítségével.
1. Kategória párosítás
A termékek helyes párosítása érdekében fontos, hogy a végkategóriát és nemet is adja meg (pl. nem csak “cipő”, hanem “női bokacsizmák”) a GLAMI specifikációja szerint. Ellenkező esetben az adott kategóriába tartozó termékek nem lesznek bekategorizálva a megfelelő kategóriába. Emiatt a felhasználók nem fogják ezeket a termékeket látni a katalógusban, valamint az együttműködés során a teljesítmény optimalizálás hatékonyságát is hátráltatja.
CATEGORYTEXT elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező
- GLAMI kategória fája
- minden kategóriában csak egy terméktípus lehet
- mindig adja meg a nemet (női, férfi, lány, fiú)
- a gyermek kategóriákat ossza fel lány és fiú kategóriákra
- a CATEGORYTEXT elemet nem helyettesítheti a CATEGORY_ID elemmel
Gyakori hibák a CATEGORYTEXT elemben és azok javítása
-
Példa: A feedben következőképpen van feltüntetve: “női cipők”
Probléma: Az általános kategóriákkal többnyire nem ér el jó eredményt. Ezért igyekezzen a lehető legkonkrétabb végkategóriát megadni.
Megoldás: A MERGADO Editorban az általános kategóriákat a Kategóriák tömeges átnevezése szabály segítségével írhatja felül:
- Hozzon létre egy új szabályt.
- Nevezze el a szabályt, pl.: Kategóriák átnevezése.
- Válassza ki a Kategóriák tömeges átnevezése szabálytípust.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- Kattintson a Baloldal előtöltése gombra.
- A jobb oldalon a súgó segítségével töltse ki a GLAMI kategóriákat.
-
Példa: A feedben következőképpen van feltüntetve: “cipő — bokacsizma”
Probléma: Ha nem adja meg a nemet, akkor előfordulhat, hogy a női cipők a férfi cipők között jelennek meg, ez pedig a megrendelések kiesését okozhatja, valamint a felesleges kattintások, így a felesleges költségek növekedését.
Megoldás: Az egyik lehetőség, hogy a kategóriákat nemek szerint szegmentálja, majd a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabály segítségével mindegyik kategóriához a megfelelő GLAMI kategóriát rendeli.
1. A Termékek oldalon az Onliner keresőfelület segítségével keressen rá az egyes kategóriákra, és bővítse a keresőt azzal az információval, hogy női vagy férfi termékről van‑e szó.
2. Nevezze el és mentse el a szűrőt. Ezzel a módszerrel több szűrőt is létrehozhat.
3. Hozzon létre egy új szabályt.
4. Nevezze el a szabályt, pl.: Kategóriák átnevezése.
5. Válassza ki a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabálytípust.
6. Az Elem mezőbe válassza ki a CATEGORYTEXT elemet.
7. Kattintson a Baloldal előtöltése gombra.
a. A MERGADO Editor maga behúzza a létrehozott szűrőket.
8. A jobb oldalon a súgó segítségével töltse ki a GLAMI kategóriákat.
-
Példa: Az elem különböző karaktereket, ID-kat, márkanevet, vagy egyéb információt tartalmaz.
Probléma: Ebben az esetben a GLAMI nem tudja elfogadni a feed-et.
Megoldás: Sok múlik azon, hogy pontosan mit tartalmaz az elem. Ha például kategória azonosítókat, akkor ezeket az értékeket át kell írni GLAMI kategóriákra.
- Hozzon létre egy új szabályt.
- Nevezze el a szabályt, pl.: GLAMI kategóriák beállítása.
- Válassza ki az Értékek szerinti tömeges felülírás szabálytípust.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- A jobb és baloldalon is válassza a CATEGORYTEXT elemet.
- Kattintson a Baloldal előtöltése gombra.
- A jobb oldalon a súgó segítségével töltse ki a GLAMI kategóriákat.
-
Példa: A feedben hiányzik a CATEGORYTEXT elem.
Probléma: Ebben az esetben a GLAMI nem tudja elfogadni a feed-et.
Megoldás: Ha a kategóriák nevei egy másik elemben vannak, egyszerűen másolja át őket a CATEGORYTEXT elembe az Értékek tömeges másolása szabály segítségével.
- Hozzon létre egy új szabályt.
- Nevezze el a szabályt, pl.: CATEGORYTEXT elem feltöltése.
- Válassza ki az Értékek tömeges másolása szabálytípust.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- A bal oldalon adja meg azt az elemet, amelyben a kategóriák szerepelnek a bemeneti feedben.
- A jobb oldalon adja meg a CATEGORYTEXT elemet.
TIPP: Ha a kategóriák nincsenek a bemeneti feedben, de legalább egy táblázatban megtalálhatóak, használja az Adatfájl import szabályt. A szabály helyes beállításában az Adatok importálása Google Sheets-ből a Mergadóba cikk segíthet.
-
Példa: A feedben következőképpen van feltüntetve: “gyerek cipők”
Probléma: Ha nem adja meg a nemet, akkor előfordulhat, hogy a lánycipők a fiúcipők között jelennek meg, ez pedig a megrendelések kiesését okozhatja, valamint a felesleges kattintások, így a felesleges költségek növekedését.
Megoldás: Az egyik lehetőség, hogy a kategóriákat nemek szerint szegmentálja, majd a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabály segítségével mindegyiküket a megfelelő GLAMI-kategóriához rendeli.
1. A Termékek oldalon az Onliner keresőfelület segítségével keressen rá az egyes kategóriákra, és bővítse a keresőt azzal az információval, hogy női vagy férfi termékről van‑e szó.
2. Nevezze el és mentse el a szűrőt. Ezzel a módszerrel több szűrőt is létrehozhat.
3. A Szabályok oldalon hozzon létre egy új szabályt.
4. Nevezze el a szabályt, pl.: Kategóriák átnevezése.
5. Válassza ki a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabálytípust.
6. Az Elem mezőbe válassza ki a CATEGORYTEXT elemet.
7. Kattintson a Baloldal előtöltése gombra.
a. A MERGADO Editor maga behúzza a létrehozott szűrőket.
8. A jobb oldalon a súgó segítségével töltse ki a GLAMI kategóriákat.
-
Példa: A kategóriák nevei az oldal nyelvétől eltérő nyelven vannak.
Probléma: A GLAMI elutasítja ezeket a termékeket, mivel nem fogadja el az idegen nyelvű termékeket.
Megoldás: A kategóriák nevét nem kell lefordítani. Egyszerűen használja a Kategóriák tömeges átnevezése szabályt, és egyszerűen írja felül őket a megfelelő nyelvvel.
- Hozzon létre egy új szabályt.
- Nevezze el a szabályt, pl.: Kategóriák átnevezése.
- Válassza ki az Kategóriák tömeges átnevezése szabálytípust.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- Kattintson a Baloldal előtöltése gombra.
- A jobb oldalon a súgó segítségével töltse ki a GLAMI kategóriáit.
-
<CATEGORYTEXT>Glami.hu | Női ruházat és cipők | Női ruházat | Ruhák</CATEGORYTEXT>
2. ITEM_ID helyettesítése ITEMGROUP_ID-vel
Az adatok előkészítésekor figyeljen a termékazonosítókra is. Gyakran előfordul, hogy a webáruházak helytelenül küldik őket, vagy felcserélik az ITEM_ID‑t az ITEMGROUP_ID-vel. Ez befolyásolhatja a GLAMI pixel helyes működését is, amely éppen az ITEM_ID‑t követi. A biztonság kedvéért tisztázzuk, mire szolgálnak ezek az elemek. ITEM_ID a termék azonosítója, ITEMGROUP_ID annak a csoportnak az azonosítója, amelyben a variáns termékek vannak.
ITEM_ID elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező
- a termékváltozatoknak egyedi ITEM_ID-vel kell rendelkezniük
- nem javasolt módosítani az ITEM_ID‑t a GLAMI Pixel miatt.
ITEMGROUP_ID elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- a termékváltozatok összekötésére szolgál
- a termékváltozatok azonos ITEMGROUP_ID-val rendelkeznek
Gyakori hibák az ITEM_ID és ITEMGROUP_ID elemekben és azok javítása
-
Példa: A termékváltozatok esetében hiányzik az ITEMGROUP_ID
Probléma: A termékváltozat önálló termékként jelenik meg.
Megoldás: Ebben az esetben javasoljuk, hogy vagy adja hozzá az ITEMGROUP azonosítót az egyes termékekhez már a webáruház adminisztrációjában, vagy adja hozzá őket az Adatfájl import szabály segítségével.
-
Példa: A termékváltozatok duplikált ITEM_ID-val rendelkeznek.
Probléma: Az ITEM_ID-nek minden termék esetében egyedinek kell lennie. Ellenkező esetben a termékek elutasításra kerülhetnek.
Megoldás: Először ellenőrizze, hogy nem cserélte‑e fel az ITEM_ID‑t az ITEMGROUP_ID-vel. Ha nem, adjon egyedi ITEM_ID-ket a termékekhez. A legjobb módja ennek, vagy a webáruház adminisztrációján keresztül történő hozzáadás, vagy adja hozzá őket az Adatfájl import szabály segítségével.
-
<ITEM_ID>abc123</ITEM_ID>
<ITEMGROUP_ID>A86</ITEMGROUP_ID>
3. Hiányzó termékméretek a PARAM SIZE elemben
Az olyan paraméterek, mint a ruházat mérete (a fenntarthatóság és az anyagok közvetlenül mögöttünk vannak) a legfontosabb információk közé tartoznak a vásárlók számára. Győződjön meg tehát arról, hogy ezeket az adatokat helyesen küldi el.
PARAM SIZE elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező (kivéve: táskák, órák, szemüvegek)
- a termékek méretének meghatározására szolgál
- minden termékváltozatnak saját mérettel kell rendelkeznie
- tilos a kiárusított méretek megadása
- GLAMI méretek
Gyakori hibák a PARAM SIZE elemben és azok javítása
-
Példa: Egy terméknek csak egy PARAM SIZE értéke lehet. Termékváltozatok esetén az ITEMGROUP_ID‑t kell figyelembe venni.
Probléma: A GLAMI elutasítja a több mérettel rendelkező termékeket.
Megoldás: Ezt a problémát a webáruház adminisztrációjában kell megoldania egy olyan feed létrehozásával, amelyben a változatok egyedi termékként szerepelnek.
A MERGADO Editorban hamarosan elérhető lesz egy olyan funkció, amely lehetővé teszi egy fő termék alá sorolt termékváltozatok felosztását különálló termékekre. További részletekért figyelje a MERGADO Releas bejegyzéseket.
-
Példa: Csak a paraméterek tartalmazhatnak információt a termék méreteiről.
Probléma: Ha a méretek nem szerepelnek a paraméterekben, a GLAMI elutasíthatja ezeket a termékeket.
Erre a problémára 2 megoldás létezik:
1. megoldás: Ha a termékek mérete nem a PARAM | SIZE elemben található, hanem egy másik elemben, akkor másolja át az Értékek tömeges másolása szabály segítségével.
- Hozzon létre egy új szabályt és nevezze el.
- Válassza ki az Értékek tömeges másolása szabályt.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- A bal oldalon válassza ki azt az elemet, amely a méretet tartalmazza.
- A jobb oldalon (Célelemek) kattintson a címke ikonra, és válassza ki a méret paramétert.
2. megoldás: Ha a méretek például a terméknévben szerepelnek, akkor először a névből kell kinyernie a méretet, amit egy változó létrehozásával tehet meg. Ezt követően töltse ki a PARAM | Size elemet a méretet tartalmazó változóval.
1. A Változók oldalon hozzon létre egy új változót.
2. Válassza ki azt a bemeneti elemet, amelyből a méretet szeretné kinyerni.
3. A Reguláris kifejezés mezőbe írja be a következő értéket: .+ (\w+)$
4. Nevezze el tetszőlegesen a változót, pl. SIZE.
5. A Szabályok oldalon hozzon létre egy új szabályt a SIZE paraméter feltöltéséhez.
6. Nevezze el a szabályt, és válassza ki a Felülírás szabálytípust.
7. A szűrők közül válassza az Összes terméket.
8. Az Elem mezőben kattintson a bal oldali címkére, és válassza a SIZE lehetőséget.
9. Az Új tartalom mezőbe írja be a nemrég létrehozott SIZE változót százalékok közé.
10. Mentse a szabályt, és ellenőrizze azt a Termékek oldalon.
-
Példa: A kiárusított termékváltozatok méreteit nem lehet elküldeni az oldalra.
Probléma: A GLAMI nem jeleníti meg a keresőben a kiárusított termékeket.
Megoldás: A MERGADO Editorban kiszűrheti azokat a termékeket, amelyek DELIVERY_DATE értéke a termékváltozatok esetében 0‑nál nagyobb. Ezt a termékcsoportot aztán egyszerűen elrejteti egy szabály segítségével.
1. A Termékek oldalon szűrje ki azokat a termékeket, amelyeknek a DELIVERY_DATE elem értéke 0‑nál nagyobb. Mentse el a szűrőt.
2. A Szabályok oldalon hozzon létre egy új szabályt.
3.Nevezzel el a szabályt, pl.: Kiárusított termékek elrejtése.
4. Válassza ki a Termékek elrejtése szabálytípust.
5. A szűrők közül válassza az imént létrehozott.
6. Mentse el a szabályt.
-
<PARAM>
<PARAM_NAME>méret</PARAM_NAME>
<VAL>41</VAL>
</PARAM>
4. Hiányzó termék elérhetőség
A MERGADO ügyfélszolgálatán elég gyakran találkozunk azzal a problémával, amikor a felhasználóknak hiányzik a termék elérhetősége a feedben. Pedig az az információ, hogy egy termék raktáron van‑e vagy sem, fontos tényező lehet a vásárló döntési folyamatában.
DELIVERY_DATE elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező
- A termék raktáron van: <DELIVERY_DATE>0</DELIVERY_DATE>
- A termék nincs raktáron (5 napon belül lesz): <DELIVERY_DATE>5</DELIVERY_DATE>
Gyakori hibák a DELIVERY_DATE elemben és azok javítása
-
Példa: Minden terméknek ugyanaz az értéke, de eltérő az elérhetősége.
Probléma: Ez az információ félrevezető, és károsíthatja a márkáját.
Megoldás: Ossza a termékeket különböző termékcsoportokba a termék elérhetősége alapján, és használja a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabályt a DELIVERY_DATE értékek feltöltéséhez.
- A Termékek oldalon hozzon létre termékcsoportokat a termékek elérhetősége alapján.
- Nevezze el a szűrőket és mentse el.
- Hozzon létre és nevezze el az új szabályt.
- Válassza ki a Szűrők szerinti tömeges felülírás szabályt.
- Válassza ki a DELIVERY_DATE elemet.
- Kattintson a Bal oldali előtöltés gombra, vagy töltse ki manuálisan a bal oldalt a szükséges termékcsoportokkal.
- A jobb oldalra adja meg az értékeket aszerint, hogy hány nap múlva lesz elérhető a termék, például:
- A termék raktáron van — helyes érték: 0
- A termék nincs raktáron (5 nap múlva lesz) — helyes érték: 5
-
Példa: A termék elérhetősége egy másik elemben található, vagy teljesen hiányzik.
Probléma: A termék elérhetősége egy fontos tényező a vásárló döntéshozatali folyamatában, ezért mindenképpen ellenőrizze, hogy helyesen küldi‑e ezt az információt.
Erre a problémára 2 megoldás létezik:
1. megoldás: Ha a termékek elérhetősége egy másik elemben van, egyszerűen másolja őket az Értékek tömeges másolása szabály segítségével.
- Hozzon létre egy új szabályt, és nevezze el.
- Válassza ki az Értékek tömeges másolása szabályt.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- A bal oldalon válassza ki azt az elemet, amelyben az elérhetőséget adja meg.
- A jobb oldalon (Cél elem) válassza ki a DELIVERY_DATE elemet.
2. megoldás: Ha minden termék elérhetősége megegyezik, és nincs feltüntetve ez az információ a feedben, töltse ki az elemet a Felülírás szabállyal.
- Hozzon létre egy új szabályt, és nevezze el.
- Válassza ki az Felülírás szabályt.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- Válassza ki a DELIVERY_DATE elemet az elemek közül.
- Adja meg a napok számát új tartalomként.
-
<DELIVERY_DATE>0</DELIVERY_DATE>
5. Képproblémák a hiányzó IMGURL elem miatt
Az elem a termékképek elküldésére szolgál. A GLAMI azt ajánlja, hogy a lehető legjobb minőségben, fehér háttérrel és modellek nélkül küldje el őket. A modellekkel ellátott képekhez használja az IMGURL_ALTERNATIVE elemet.
FIGYELEM: A vízjelekkel vagy üzletlogókkal ellátott fényképeket a GLAMI elutasítja.
IMGURL elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező
- ne legyenek szerkesztve a képek
- vízjelek és logók használata tilos
- a képek nem tartalmazhatnak szöveget
- Ajánlás: a képeket a lehető legnagyobb felbontásban küldje el
- a képnek minimum 500 px x 500 px méretűnek kell lennie
- a képeknek világos vagy fehér háttérrel kell rendelkezniük
- ebben az elemben csak magáról a termékről küldjön képeket (a modellekkel együtt az IMGURL_ALTERNATIVE elemben küldjön képeket.
Gyakori hibák a IMGURL elemben és azok javítása
-
Példa: A képek vízjeleket, logókat, stb. tartalmaznak.
Probléma: A GLAMI elutasítja a vízjelekkel, vagy hasonló elemmel ellátott termékeket.
Megoldás: A Feed Image Editor ingyenes képellenőrző szolgáltatásával feltárhatja a képek hiányosságait. Ellenőrizze minőségüket egyszerűen és a GLAMI előírásoknak megfelelően.
- Az audit a következő oldalon érhető el: https://image-validator.com/hu.
- Adja meg a feed URL-címét.
- Válassza ki a GLAMI formátumot a lehetőségek közül.
- Kérjük, adja meg az e‑mail címét.
- Az eredményeket 24 órán belül elküldjük az Ön e‑mail címére.
Tipp: A talált hibákat manuálisan is kijavíthatja, de a Feed Image Editorral időt és energiát takaríthat meg. Próbálja ki 30 napig ingyen.
6. A terméknév helyes használata a PRODUCTNAME elemben
Ez az elem a termék nevének feltüntetésére szolgál. A GLAMI javasolja továbbá a termék nemének, anyagának vagy színének hozzáadását.
PRODUCTNAME elemmel kapcsolatos tudnivalók:
- az elem kötelező
- tartalmaznia kell a termék nevét
- Ajánlás: a névhez adja hozzá a nemet, az anyagot és a színt
- ne tartalmazzon irreleváns információkat, mint például ingyenes szállítás , akció, ajándék XY, stb.
- az elem ne tartalmazza a termék méretét
Gyakori hibák a PRODUCTNAME elemben és azok javítása
-
Példa: A terméknév végén fel van tüntetve a termék mérete.
Probléma: Tilos a méret- és promóciós kifejezések használatát a címben.
Megoldás: Ha a méretek például a terméknévben szerepelnek, akkor először a névből kell kinyernie a méretet, és egy változóba kell helyeznie. Ezután töltse ki a változóval a PARAM | Size elemmel.
1. A Változók oldalon hozzon létre egy új változót.
2. Válassza ki azt a bemeneti elemet, amelyből a méretet szeretné kinyerni.
3. A Reguláris kifejezés mezőbe írja be a következő értéket: .+ (\w+)$
4. Nevezze el tetszőlegesen a változót, pl. SIZE.
5. A Szabályok oldalon hozzon létre egy új szabályt a SIZE paraméter feltöltéséhez.
6. Nevezze el a szabályt, és válassza ki a Felülírás szabálytípust.
7. A szűrők közül válassza az Összes terméket.
8. Az Elem mezőben kattintson a bal oldali címkére, és válassza a SIZE lehetőséget.
9. Az Új tartalom mezőbe írja be a nemrég létrehozott SIZE változót százalékok közé..
10. Mentse a szabályt, és ellenőrizze azt a Termékek oldalon
11. A méret eltávolításához használja a:
- Keresés és helyettesítés szabályt
- Reguláris kifejezéseket
Tipp: Ha segítségre lenne szüksége a Reguláris kifejezések összeállításában, írjon a mergado@mergado.hu címre.
-
Példa: A név olyan reklám kifejezéseket tartalmaz, mint Kedvezmény, Akció, Ingyenes, stb.
Probléma: A GLAMI az ilyen termékneveket tartalmazó feed-et elutasítja.
Megoldás: Hozzon létre egy Keresés és helyettesítés szabályt, és tömegesen törölje a tiltott kifejezéseket a terméknévből.
- Hozzon létre egy új szabályt és nevezze el.
- Válassza ki a Keresés és helyettesítés szabályt.
- A szűrők közül válassza az Összes terméket.
- Válassza ki a PRODUCTNAME elemet.
- A Keresés mezőbe írja be azt az értéket amit el akar távolítani.
- A Helyettesítés mezőt pedig hagyja üresen, vagy olyan értéket amivel helyettesíteni szeretné.
A következő képen látható, ahogy a MERGADO eltávolítja a megjelölt kifejezéseket:
- Először a keresett kifejezést távolítja el.
- A következő lépésben pedig reguláris kifejezés segítségével a méretet.
-
Példa: A magyar GLAMI‑n használt feedet használná a csehországi GLAMI‑n.
Probléma: A cseh GLAMI nem fogad el termékinformációkat más nyelven mint a cseh.
Megoldás: Exportálja a termékneveket a MERGADO Editorból egy Google Sheets táblázatba. Fordítsa le a neveket cseh nyelvre, és az Adatfájl Import szabály segítségével importálja vissza a MERGADÓBA.
- A Termékek oldalon váltson a táblázatos nézetre.
- Kattintson a ceruza ikonra, és keresse meg azt az elemet, amelyben a termékneveket listázza.
- Ha le szeretné fordítani a termékleírásokat, adja hozzá a DESCRIPTION elemet is.
- A felesleges elemeket nyugodtan törölje.
- A bal oldalon kattintson a Letöltés CSV gombra, és válassza a Kiválasztott oszlopok lehetőséget. Ezzel letölt egy CSV fájlt, amelyből egyszerűen átmásolhatja az adatokat egy Google Sheet táblázatba.
- A nevek és leírások fordítása után használja az Adatfájl import szabályt.
Tipp: Ha nagy mennyiségű adat automatizált fordítását szeretné a lehető leggyorsabban elvégezni, próbálja ki a MERGADO Translate alkalmazást.
-
<PRODUCTNAME>Női bőr bokacsizma</PRODUCTNAME>
Tipp: A GLAMI specifikációval kapcsolatos részletes információk ezen a linken találhatók: https://www.glami.hu/info/feed.
Fordítson elegendő figyelmet a GLAMI feed hibáinak kijavítására. Ha hibátlan a feed, a hirdetése megfelelően fog működni, és teljesíti a legfontosabb követelményt: bevételt termel. És ne feledje — itt csak az alapvető hibákra tértünk ki. Lehetséges azonban, hogy más, sajátos hibákat is találhat a feedben. Ha nem tudja, hogyan kezelje őket, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton vagy a vitafórumon keresztül.
Ezeket olvasta már?
Ádám gondoskodik a Mergado magyar nyelvű tartalmáról. Blog cikkeket ír, fordít és kommunikál az ügyfelekkel valamint az ügynökségekkel. Szabadidejét sportolással, könyvolvasással tölti. Szeret főzni, társasozni és új dolgokat kipróbálni.
Új megjegyzés hozzáadása