Google Shopping

Mi a Google Shopping?

A Google Shopping a világ egyik legnagyobb hirdetési platformja. A Shopping-kampányok a Google Ads-hirdetések egyik típusa. Legfőbb jellemzőjük, hogy egy konkrét termékre hivatkoznak, amely tartalmazza a termék képét, árát és rövid leírását. Gyakran jelentős konverzióforrást jelentenek.

Hol hirdethet a Google Shoppinggal?

A Google Shopping segítségével 45+ országban kínálhatja termékeit. A Google Shopping-kampányok jelenleg a következő országokban érhető el: Argentína, Ausztrália, Ausztria, Belgium, Brazília, Csehország, Dánia, Dél-Afrikában, Dél-Korea, Egyesült Arab Emírségek, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Fülöp-Szigetek, Görögország, Hollandia, Hongkong, Chile, India, Indonézia, Írország, Izrael, Japán, Kanada, Kolumbia, Lengyelország, Magyarország, Malajzia, Mexikó, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szaúd-Arábia, Szingapúr, Szlovákia, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Új-Zéland, Ukrajna, USA és Vietnám. A béta tesztelés számos más országban folyamatban van.

Hogy segíthet a Mergado a Google Shoppingon való hirdetésben?

A Mergado egy feed marketing eszköz, amelynek köszönhetően tömegesen és automatizálva kezelheti hirdetéseit számos nagy árösszehasonlító oldalra, beleértve a Google Shoppingot is.

  • A Mergado már több éve támogatja a Google Shopping összes formátumát.
  • Az összes domainhez biztosítunk Feed auditot, és automatikus súgót a kategória struktúrájához.
  • Használ, vagy szeretne használni webáruház platformokat a Google Shoppingon való hirdetéshez? A Mergado Pack-nak köszönhetően most könnyedén összekapcsolhatja ezeket a Mergadóval.
  • A képeket, amelyek kiemelkedően fontosak a Google Shopping számára, tömegesen szerkesztheti a Feed Image Editor alkalmazásban.
  • Tervez más országokba is terjeszkedni? A feed lefordítására használja a Translating Parrot alkalmazást. 

Hogyan hirdethet a Google Shoppingon?

Minden olyan kereskedő, akinek a webáruháza megfelelő árut kínál. A legfontosabb feltétel az, hogy tökéletes feeddel rendelkezzen. Már kisebb hiányosságok is vezethetnek ahhoz, hogy nem listázzák az egyes termékeket, és ezzel csökken a kampány teljesítménye.

Minden feed specifikációval kapcsolatos információt megtalál a: https://support.google.com/merchants/answer/7052112?hl=hu oldalon.

Az adatforrás hagyományos XML import.

A fájlt egy URL-re kell menteni, ahonnan a Google Shopping letöltheti.

Olvasson tovább a Google Shoppingról blogunkon:

7 gyakori hiányosság a Google Shopping feedben és azok kezelése a Mergadóval

A Google Shopping az egyik leggyakrabban használt termék feed formátum a Mergadóban. A csehországi Proficio marketing ügynökség együttműködésével összeállítottuk a 7 leggyakoribb hibát, amellyel a Google Merchant diagnosztikai központjában találkozhatunk. Bemutatjuk azt is, hogy hogyan kezelhetjük ezeket a hibákat pillanatok belül a Mergadóval.

23.07.2021
Készítsen a kosár nélküli weboldalához Google Ads dinamikus remarketing-et a Mergado Pack és a Google Web Designer segítségével.

A webáruházakon kívüli szektorok esetében a dinamikus remarketing beállítása technikai módosításokat igényel a weboldalon, továbbá saját feed és egy dinamikus banner létrehozását, amely az elkészített feedből származó információkat jeleníti meg. Az egész folyamatról Hana Kobzová PPC-specialista cikkében olvashatunk részletesebben.

06.05.2021

A mai online marketing világában az árösszehasonlító portálok a magas konverzió aránnyal rendelkező csatornák közé tartoznak. Ezeken a portálokon több webáruház kínálata közül válogathatnak az érdeklődök. A termékeket nem csupán az áruk alapján hasonlítják össze, hanem a termék elérhetősége, szállítási módja és a webáruház megbízhatósága alapján is.

27.08.2020