Tegye áttekinthetőbbé Google Shopping kampányait a custom_label segítségével

Biztos benne, hogy kihasználja a Google Shopping által kínált összes lehetőséget? A custom_label elemeknek köszönhetően hatékonyan kezelheti reklámkampányát, például a szezonális termékek kiemelésével. A címkék használata a karácsonyi időszakban pedig főképp hasznos lehet. Nézzük, hogyan állíthatjuk be ezeket címkéket a Mergado segítségével.

Mi a custom_label

A Google lehetővé teszi, hogy minden termékhez legfeljebb 5 egyéni címkét (custom_label) hozzon létre. Hogyan működik? Adjon a Google feedben található termékekhez egyedi információkat a custom_label segítségével, amelyek a vásárlók számára nem lesznek láthatóak. Első lépésként, hozzon létre különböző termékcsoportokat bizonyos jellemzők alapján, mint pl. értékesítési költség, szezonalitás, árrés vagy legnépszerűbb termékek alapján. Ezt követően a kampányokat a hozzáadott címkék segítségével állíthatja be. És nem csak a Google Shopping, hanem a Google Ads számára is.

Hogyan adhatjuk hozzá a custom_label elemet a Mergadóba

1. Hozzon létre a Mergadóban egy új elemet g:custom_label_0 néven.

2. Hozzon létre termékcsoportokat a keresőfelület (onliner) segítségével. Majd hozzon létre egy új szabályt. Az elemet feltöltheti a Felülírás szabály segítségével, vagy az eredeti feedben található elemek értékeivel is. Ebben az Értékek tömeges másolása szabálytípus segíthet.

Alternatív megoldásként használhatja az Adatfájl importálása szabályt, hogy az egyes termékeket külső CSV-fájlból származó értékekkel párosítson.

Gyakorlati használat a Google Shoppingban

Ha termékeket hirdet Google Ads-kampányokon keresztül, akkor egyéni címkéket használhat a termékek csoportosítására a jelentéskészítés és a licitálás céljából.

Az egyéni címkék attribútumait a 0-4 számok jelölik:

  • Egyéni címke 0 [custom_label_0]
  • Egyéni címke 1 [custom_label_1]
  • Egyéni címke 2 [custom_label_2]
  • Egyéni címke 3 [custom_label_3]
  • Egyéni címke 4 [custom_label_4]

Minden termékattribútumhoz csak egy címkét használhat (egyéni címke 0 [custom_label_0]), például "kedvezmény". További címkék hozzáadásához válasszon további custom label elemet.

Példák és definíciók

Tegye áttekinthetőbbé termék készletét, és érjen el a lehető legjobb eredményeket egyszerű beállítások segítségével. Ha az elemek, vagy a szabályok beállításával segítségre lenne szüksége, írjon az ügyfélszolgálatunkra.

Ezeket olvasta már?

7 gyakori hiányosság a Google Shopping feedben és azok kezelése a Mergadóval

A Google Shopping az egyik leggyakrabban használt termék feed formátum a Mergadóban. A csehországi Proficio marketing ügynökség együttműködésével összeállítottuk a 7 leggyakoribb hibát, amellyel a Google Merchant diagnosztikai központjában találkozhatunk. Bemutatjuk azt is, hogy hogyan kezelhetjük ezeket a hibákat pillanatok belül a Mergadóval.

23.07.2021
Készítsen a kosár nélküli weboldalához Google Ads dinamikus remarketing-et a Mergado Pack és a Google Web Designer segítségével.

A webáruházakon kívüli szektorok esetében a dinamikus remarketing beállítása technikai módosításokat igényel a weboldalon, továbbá saját feed és egy dinamikus banner létrehozását, amely az elkészített feedből származó információkat jeleníti meg. Az egész folyamatról Hana Kobzová PPC-specialista cikkében olvashatunk részletesebben.

06.05.2021

A mai online marketing világában az árösszehasonlító portálok a magas konverzió aránnyal rendelkező csatornák közé tartoznak. Ezeken a portálokon több webáruház kínálata közül válogathatnak az érdeklődök. A termékeket nem csupán az áruk alapján hasonlítják össze, hanem a termék elérhetősége, szállítási módja és a webáruház megbízhatósága alapján is.

27.08.2020

Megjegyzés hozzáadása