Tegye hatékonyabbá Custom Label elemeit az Advisio gyakorlati tippjeivel 

A cikk megjelenése 10. 10. 2022
| 3 perc olvasás

A mai teljes automatizáció korában a Google Shopping kampányok optimalizálásának lehetőségei meglehetősen korlátozottak. Nem dolgozhat az irreleváns keresési lekérdezések kizárásával, és nem használhat licitbeállításokat. Hogyan kezeljük ezt? A válasz: összpontosítson a maximális termékadat minőségre. Olvassa el az [Advisio] ügynökség esettanulmányát.

Ez az esettanulmány a Tegye áttekinthetőbbé Google Shopping kampányait a custom_​label segítségével cikk folytatása. Ismerje meg, hogyan rendezheti választékát igényei szerint a Mergadóban.

Bővítse ki XML feedjét úgy, hogy az tartalmazzon minden kötelező és kiegészítő információt. A mi esetünkben ezt a Mergado eszköz segítségével tesszük, amelynek köszönhetően elkerülhetjük azt, hogy az ügyfélnek bármit is változtatnia kellene a webáruházban. Összegeztünk néhány tippet, amely hasznos lehet a custom label elemek használatakor.

Töltse ki a termék árrésére vonatkozó információkat

A Google Shopping intelligens kampányai esetében a liciteket a hirdetési kiadások megtérülése [ROAS] alapján határozzák meg. A legtöbb webáruházban különböző árrések vannak a különböző termékek, gyártók vagy kategóriák esetében. Ha az árrésértékek gyártónként eltérőek, egyszerűen állítson be több kampányt, és ossza fel azokat gyártónként.

Ha a termékeknek más árrésük is van, amelyek nem szerepelnek az XML feedben, akkor tölts le az adatokat a CRM rendszeréből és készítsen egy CSV importfájlt.

A termékek megkülönböztetésére elég egy párosító elemet [például a termékszámot] használni. Ezután hozzon létre egy importfájlt (CSV formátumban) és használja az Adatfájl import szabályt az árrések importálásához, amelyhez például a Custom_​Label_​3 elemet használhatja. A kampányokat árréscsoportok szerint szegmentálja.

Paraméterek hozzáadása a DSA feedekhez

Manapság a ppc szakemberek többsége a dinamikus keresési kampányokhoz a web forrása helyett feedet használ. Ezt a CSV feedet könnyen létrehozhatja a Mergado segítségével, egy Google Shopping feedből. Ha már rendelkezik ilyennel, adjon hozzá egy CUSTOM LABEL elemet. A szegmentálás során azonban gyakran több információval kell dolgoznunk, ezért ezeket az információkat könnyedén hozzáadhatja az újonnan létrehozott elemhez. Fontos, hogy az információkat pontosvesszővel válassza el.

Nézze meg az egyik ügyfelünknél alkalmazott megoldást, ahol a termék márkája, kategóriája és egyéb releváns információk alapján szűrünk közvetlenül a feedből. Ezeknek az elemeknek természetesen mind ki kell lenniük töltve. Ezt úgy kezelheti, hogy az adatokat olyan feltételekkel választja ki, hogy a kimeneten a felhasznált elemek egyike sem legyen üres.

Hagyja, hogy a legjobb termékek ragyogjanak a hirdetésben

Exportálja ki a Google Analyticsből a legjobban teljesítő termékeket. Ezeket a Konverzió — Webáruház — Termékteljesítmény menüpontban találja. Címkézze fel őket egyéni címkével (custom_​label) az adatfájl import szabállyal. Alternatív megoldásként létrehozhat egy termékcsoportot is, szűrő segítségével. Ennél a lehetőségnél azonban a szűrőt manuálisan kell frissítenie, mindig az aktuális eredmények alapján. Ezután ezekhez a termékekhez egy szabály segítségével hozzárendelheti az egyéni címkét, amely értéke legyen pl.: TOP. Ugyanígy ezzel a módszerrel feltöltheti az egyéni cimkéket mondjuk a Black Friday-re is.

Javasoljuk továbbá a Bidding Fox Elements alkalmazás használatát. Ebben aktiválhatja az BFE_H_POPULARITY elemet, hogy információt adjon arról, hogy mely termékek a TOP termékek a Heureka oldalon. Ezek az adatok ezután más XML feedekbe is írhatók.

Szelídítse meg a címkéket egyszer és mindenkorra 

Ha a címkék nem az Ön asztala, vagy nincs rá ideje, forduljon [Advisio] szakembereihez. A terület szakértői vagyunk, és szívesen adunk Önnek mindenben tanácsot. Sőt, mivel már régóta ismerjük a Mergadot és mi nem csak a feedek, hanem a Google Shopping-fiók teljes kezelését is el tudjuk látni.

A cikk szerzői az Advisio ügynökség szakemberei. 

Ezeket olvasta már?

Szerző / Fišer Ádám / 10. 10. 2022

Ádám gondoskodik a Mergado magyar nyelvű tartalmáról. Blog cikkeket ír, fordít és kommunikál az ügyfelekkel valamint az ügynökségekkel. Szabadidejét sportolással, könyvolvasással tölti. Szeret főzni, társasozni és új dolgokat kipróbálni.

Címkék: Case Studies

Új megjegyzés hozzáadása

A mező tartalma nem nyilvános.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.