Google Shopping
Mit érdemes tudni a Google Shoppingról?
A Google Shopping a világ egyik legnagyobb hirdetési platformja. A Shopping-kampányok a Google Ads-hirdetések egyik típusa. Legfőbb jellemzőjük, hogy egy konkrét termékre hivatkoznak, amely tartalmazza a termék képét, árát és rövid leírását. Gyakran jelentős konverzióforrást jelentenek.
Hol hirdethet a Google Shoppinggal?
A Google Shopping segítségével 45+ országban kínálhatja termékeit. A Google Shopping-kampányok jelenleg a következő országokban érhető el: Argentína, Ausztrália, Ausztria, Belgium, Brazília, Csehország, Dánia, Dél-Afrikában, Dél-Korea, Egyesült Arab Emírségek, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Fülöp-Szigetek, Görögország, Hollandia, Hongkong, Chile, India, Indonézia, Írország, Izrael, Japán, Kanada, Kolumbia, Lengyelország, Magyarország, Malajzia, Mexikó, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szaúd-Arábia, Szingapúr, Szlovákia, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Új-Zéland, Ukrajna, USA és Vietnám. A béta tesztelés számos más országban folyamatban van.
Hogy segíthet a Mergado a Google Shoppingon való hirdetésben?
A Mergado egy feed marketing eszköz, amelynek köszönhetően tömegesen és automatizálva kezelheti hirdetéseit számos nagy árösszehasonlító oldalra, beleértve a Google Shoppingot is.
- A Mergado már több éve támogatja a Google Shopping összes formátumát.
- Az összes domainhez biztosítunk Feed auditot, és automatikus súgót a kategória struktúrájához.
- Használ, vagy szeretne használni webáruház platformokat a Google Shoppingon való hirdetéshez? A Mergado Pack-nak köszönhetően most könnyedén összekapcsolhatja ezeket a Mergadóval.
- A képeket, amelyek kiemelkedően fontosak a Google Shopping számára, tömegesen szerkesztheti a Feed Image Editor alkalmazásban.
- Tervez más országokba is terjeszkedni? A feed lefordítására használja a Translating Parrot alkalmazást.
Hogyan hirdethet a Google Shoppingon?
-
Minden olyan kereskedő, akinek a webáruháza megfelelő árut kínál. A legfontosabb feltétel az, hogy tökéletes feeddel rendelkezzen. Már kisebb hiányosságok is vezethetnek ahhoz, hogy nem listázzák az egyes termékeket, és ezzel csökken a kampány teljesítménye.
-
Minden feed specifikációval kapcsolatos információt megtalál a: https://support.google.com/merchants/answer/7052112?hl=hu oldalon.
-
Az adatforrás hagyományos XML import.
-
A fájlt egy URL-re kell menteni, ahonnan a Google Shopping letöltheti.