Omnichannel expanzió a MERGADO segítségével

A cikk megjelenése 05. 12. 2022
| 3 perc olvasás

Az omnichannel marketing egy olyan kifejezés, amelyet manapság gyakran használnak az internetes értékesítéssel kapcsolatban. Már a neve is azt sugallja, hogy ez a többcsatornás stratégia a külföldi piacra való terjeszkedés során sok energiát és feladatot fog igényelni. Ebben lehet nagy segítség a MERGADO.

MERGADO 30 napig ingyen
  • kezelje termékfeedjeit egyedül, programozó segítsége nélkül
  • teljes hozzáférés minden funkcióhoz már a próbaidőszak alatt

Mire lesz szükségünk a hatékony terjeszkedés során

  • kulcsszóelemzés — egy igazán jó kulcsszóelemzés rengeteg pénzt takaríthat meg, ennek köszönhetően helyesen tudja felépíteni weboldalát, de a kampányait is célzottan tudja megcélozni.
  • marketingcsatornák felmérése, ahonnan nem hiányozhat.
  • Az árösszehasonlító oldalak és a piacterek szerkezetének megismerése.
  • A versenytársak és tevékenységeik elemzése - nem kell mindent egyedül kitalálni, gyakran ez az elemzés számos helyi sajátosságot tár fel, amelyek segítenek az általános teljesítményben. 
    • Helyi sajátosságok: szállítás, fizetési kapuk, szövegek, stb.

Miért takarít meg időt és ideget a MERGADO

Miután elkészült a webáruház, a legnagyobb kihívást a hirdetési csatornákra való csatlakozás jelenti. Ennek oka, hogy mindegyik kissé eltérő termékfeed igényekkel rendelkezik. Bár a legtöbb rendszer hasonló, szinte mindig van némi különbség a beállításokban. Az egyik leggyakoribb példa erre a kategória struktúrák, amelyet szinte minden esetben igazodni kell, és csak ezt követően jöhetnek a további optimalizációk. A MERGADO jelenleg közel 600 hirdetési rendszer formátumát kínálja a hirdetők számára, amelyek közül a legnépszerűbb csatornák esetében, a helyes kategóriák kiválasztásában is segít.

Tehát mondhatjuk, hogy a legnagyobb kihívást a feed management jelenti. Miután megismerkedett a feed formátumokkal, kezdje el szerkeszteni őket. Ennél a műveletnél a buktatót általában a programozókkal való közvetlen kommunikáció jelenti, ami mindkét fél számára sok stresszt okoz. Ezért jobb, ha a feedeket a MERGADÓN keresztül kezeli, ami sok idegességtől kíméli meg az e‑mailek írása közben. Emellett számos kiegészítő alkalmazást is használhat a jobb kampányteljesítmény érdekében.

Próbálja ki a MERGADO Store alkalmazásokat
  • bővítse a MERGADO funkcióit image marketing és más eszközökkel
  • tesztelje az összeset egy ingyenes próbaidőszakban

Tipp a MERGADO optimális használatához

Abban az esetben, ha több kimeneti feednél ugyan azokat a műveleteket kell elvégeznie, akkor létrehozhat egy ún. Master feedet. Ebben a feedben elvégezhet több alapvető módosítást, amelyet az összes feed esetében el kellene végeznie, majd ezt a feedet használhatja bemeneti feedként a különböző formátumú exportoknál. Az alapvető, vagy kezdeti beállítások közé tartozhatnak különböző termékelrejtések, mint pl.: egy adott kategória összes terméke, a kiárusított termékek, vagy az összes olcsó termék.

Terjeszkedéssel kapcsolatos tippek

Ha komolyan gondolja webáruházával a terjeszkedést, érdemes a szomszédos piacokkal kezdeni, mint például a szlovák, vagy a román piac. A nemzetközi logisztikai cégeknek köszönhetően akár saját raktárból is küldhetőek a csomagok, így nincs szükség helyi raktárak fenntartására. A hirdetési költségek is hasonló szinten helyezkednek el mint Magyarországon, valamint a konkurencia is alacsonyabb, mint a fejlettebb cseh vagy német piacon. Fontos odafigyelni a helyi specifikumokra, amelyet egy átfogó piackutatással könnyedén feltárhatnak.

Indítson ingyenes Feed Auditot
  • javítsa feedje kondícióját, és szerezzen tanácsokat a annak javítására
  • gyors és ingyenes technikai elemzés

Szerző

Petr Pluhař online marketing freelancer. Szakterülete a PPC-hirdetés, átfedésben a webelemzés és a SEO területén. Segít a webáruházaknak a külföldi piacokon való terjeszkedésben és értékesítésben.

Ezeket olvasta már?

Szerző / Fišer Ádám / 05. 12. 2022

Ádám gondoskodik a Mergado magyar nyelvű tartalmáról. Blog cikkeket ír, fordít és kommunikál az ügyfelekkel valamint az ügynökségekkel. Szabadidejét sportolással, könyvolvasással tölti. Szeret főzni, társasozni és új dolgokat kipróbálni.

Címkék: Case Studies

Új megjegyzés hozzáadása

A mező tartalma nem nyilvános.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.